Tuesday, February 14, 2012

Review: "Today Nails & Facial" at Katy, Texas

Hola queridas amigas, decidi que de ahora en adelante les haré una reseña acerca de mi opinión personal sobre negocios, restaurantes, servicios, entre otros, a los que vaya visitando y sé que a muchas de mis amigas que viven en el área de Houston les va a interesar mucho.

En esta oportunidad les voy a hablar de un negocio de uñas que encontre en Katy, Texas, y que me ha encantado. Por varios meses estuve probando varios lugares y aunque se veian muy bonitas, no quedaba 100% satisfecha, pero al fin encontre ese lugar, que me ha dejado enamorada.

Su nombre es "Today Nails & Facial", aunque en el frontal del negocio solo dice "Today Nails", esta ubicado en el 22034 Westheimer Parkway en Katy, Tx. En esta oportunidad me hicieron el pedicure y me colocaron uñas postizas, las que ellas llaman "Pink Solar Set". La atencion maravillosa, unas muchachas asiaticas super amorosas y simpaticas, y fue "Torí" quien hizo la obra maestra en mis uñas... asi como las veran en las fotos, asi son, sin ningun esmalte, ni brillo... y ya han pasado 15 dias y estan perfectas, creo que al fin encontré quien arregle mis pies y manos.❤❤❤

English
Hi dear Friends, i decided that from now on I will make a review about my personal opinion on shops, restaurants, services, among others, who will visit and I know many of my friends who live in the Houston area will interest a lot .

This time I'm going to talk about a business of nails I found in Katy, Texas, and I love it. For months I was testing various places and although they looked very nice, was not 100% satisfied, but finally found that place, which has left me in love.

His name is "Today Nails & Facial", although in the front of the business just says "Today Nails", is located 22034 Westheimer Parkway in Katy, Tx. This time I did the pedicure and I put false nails, which they call "Pink Solar Set". The wonderful attention, some Asian girls super loving and nice, and was "Tori" who made the masterpiece on my nails ... so as you will see in the photos, so they are, without any polish or shine ... and it has been 15 days anda they are perfect, I think I finally found one who fix my feet and hands.❤❤❤

"Today Nails & Facial"
Phone: 281-646-0999
22034 Westheimer Parkway, Katy, Tx 77450
(next to Starbucks & Kroger Mason@Westheimer)

0 Comentarios / Comments:

Post a Comment